hemma hos D

Hej! Igår hade jag, Denice, Emelie och Veronika skitmysigt på en uteservering med våra stora chailatte i solen! Dino, min hund, Emelies lilla Rossi och Denices farmors pluttiga tax hängde på också. Efteråt stack vi hem till Veronika och åt, innan vi alla begav oss till Denices place för att chilla hela kvällen! Nu har jag vaknat för en stund sen, men Deddan ligger fortfarande och drar sig i sängen. Vi ska ta lite filtar och sätta oss på balkongen med vår frukost. Emelie och Veronika stack ganska tidigt imorse.

Om ni undrar så är jag inte gravid heller, det var ett litet skumt aprilskämt som vi släppte på fb igår hemma hos Veronika. Haha, sjukt.

Såå, ut i solen nu och ha ett mysigt lov! Pussar

Julianna




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0